Online platform voor eigenaars en huurder in een VME

✔ Altijd inzicht in je gebouwzaken en beslissingen
✔ Meld snel storingen en volg updates op
✔ Begrijp helder je kosten en afrekeningen
Herken je dit in je gebouw?
- Je krijgt info via losse mailtjes of briefjes in de bus
- Je weet niet waar je terechtkan met vragen of meldingen
- Je hebt weinig zicht op gemaakte kosten of beslissingen
- Gebrek aan betrokkenheid en contact met buren

Hoe helpt OpenVME je hierbij?
Altijd toegang tot je documenten
Notulen, verslagen en reglementen digitaal beschikbaar
Directe communicatie
Stel vragen of meld problemen via het softwareplatform
Overzicht van kosten en betalingen
Transparante boekhouding en aparte afrekening voor huurders
Betere communicatie onder buren
Via de mymmo-app hou je contact met de mede-bewoners
28.000
mede-eigenaars besparen reeds op syndicuskosten

Hoe start je met OpenVME?
-
Vraag een gratis demo aan
Tijdens de demo tonen we hoe OpenVME werkt en welke voordelen het jou als eigenaar of huurder oplevert. -
Of Tip je syndicus of VME
De beslissing om op te starten met OpenVME ligt vaak bij de syndicus of de Algemene Vergadering. Stuur hen deze pagina door en laat hen de voordelen zien.
Veelgestelde vragen van Eigenaars en Huurders
Nee. De kost voor het platform wordt gedragen door de VME als een gemeenschappelijke kost, net zoals het onderhoud van de lift. Voor jou als gebruiker zijn er geen extra kosten.
Nee, het platform is eenvoudig en intuïtief. Als je kan mailen of surfen, kan je ook met OpenVME werken.
Ja, zowel huurders als eigenaars kunnen problemen doorgeven.
Zeker niet. Het platform is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk te zijn als de apps die je elke dag gebruikt. Een probleem melden is net zo eenvoudig als een bericht sturen.