Zo maakt OpenVME je leven als bewoner makkelijker

Of je nu eigenaar of huurder bent, je wil duidelijkheid, inspraak en een vlotte communicatie rond je gebouw. Met OpenVME heb je alles op één plek: documenten, betalingen, beslissingen en communicatie.

communicatie eigenaars en huurders

✔ Altijd inzicht in je gebouwzaken en beslissingen

✔ Meld snel storingen en volg updates op

✔ Begrijp helder je kosten en afrekeningen

Herken je dit in je gebouw?

  • Je krijgt info via losse mailtjes of briefjes in de bus
  • Je weet niet waar je terechtkan met vragen of meldingen
  • Je hebt weinig zicht op gemaakte kosten of beslissingen
  • Gebrek aan betrokkenheid en contact met buren
Bewoner eigenaar huurder

Hoe helpt OpenVME je hierbij?

Altijd toegang tot je documenten
Notulen, verslagen en reglementen digitaal beschikbaar

Directe communicatie
Stel vragen of meld problemen via het softwareplatform

Overzicht van kosten en betalingen
Transparante boekhouding en aparte afrekening voor huurders

Betere communicatie onder buren
Via de mymmo-app hou je contact met de mede-bewoners

28.000

copropriétaires économisent déjà sur les frais de syndic

Logo OpenACP

Hoe start je met OpenVME?

  1. Vraag een gratis demo aan
    Tijdens de demo tonen we hoe OpenVME werkt en welke voordelen het jou als eigenaar of huurder oplevert.
  2. Of Tip je syndicus of VME
    De beslissing om op te starten met OpenVME ligt vaak bij de syndicus of de Algemene Vergadering. Stuur hen deze pagina door en laat hen de voordelen zien.

Veelgestelde vragen van Eigenaars en Huurders

Moet ik als bewoner betalen voor OpenVME?

Nee. De kost voor het platform wordt gedragen door de VME als een gemeenschappelijke kost, net zoals het onderhoud van de lift. Voor jou als gebruiker zijn er geen extra kosten.

Wat is het verschil in wat ik zie als huurder of eigenaar?

Nee, het platform is eenvoudig en intuïtief. Als je kan mailen of surfen, kan je ook met OpenVME werken.

Kan ik al huurder iets melden?

Ja, zowel huurders als eigenaars kunnen problemen doorgeven.

Is dit niet te technisch of ingewikkeld voor mij?

Zeker niet. Het platform is ontworpen om zo gebruiksvriendelijk te zijn als de apps die je elke dag gebruikt. Een probleem melden is net zo eenvoudig als een bericht sturen.


En savoir plus